KALPANIII

Διευκρίνιση από την ΠΑΕ για τα εισιτήρια του Καλαμάτα-Πανιώνιος

Η ΠΑΕ Καλαμάτα ενημερώνει τον κόσμο της ομάδας μας πως τα εισιτήρια για τον ερχόμενο εντός έδρας αγώνα με αντίπαλο τον Πανιώνιο για την 1η αγωνιστική των playoffs της Super League 2 θα πωλούνται μέχρι και την Παρασκευή 13/02 και ώρα 16:30. Αυτή θα είναι και η τελευταία ημέρα έκδοσης εισιτηρίων. Εισιτήρια δεν θα εκδοθούν […]


Πηγή: Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο