Alexopoylos 1 640x426 1

Σε διάλογο Δήμος Δυτικής Αχαΐας – Ολυμπία Οδός για δικαιότερες χρεώσεις διοδίων και χιλιομετρική τιμολόγηση

Σε κλίμα θεσμικού διαλόγου και με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Δυτικής Αχαΐας και της διοίκησης της Ολυμπίας Οδού, με αντικείμενο το ζήτημα των διοδίων στον νέο αυτοκινητόδρομο.


Πηγή: Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο